Estas en » Pedres, rocks i fòssils » Cuaderno de Entradas

2009 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

2008 JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNovDec

Tuesday 27 de April de 2010, 23:50:17
Normal al Roc Punxut (Port del Compte)
Tipo de Entrada: CUADERNO | 16743 visitas

Al Gener vaig llegir un post que em va descobrir una agulla arrivant a coll de Port que m'havía passat desaperçabuda a vora de la carretera -com que quasibe sempre condueixo, miro la carretera-: Roc Punxut (toponímia confirmada amb la gent del pais). No deix de ser una "anècdota" dins del pais

Thursday 15 de April de 2010, 22:46:23
Primer Dijous de Banyadores de la temporada!
Tipo de Entrada: CUADERNO | 12792 visitas

Primer dijous-tarda aprofitat -d'aquella manera- de primavera! Qudo amb mon germà a Banyadores i com que arribo amb temps vaig al sector classic. Pensava no trobar ningú por ja en som 6! Mentres arriba en Xavi faig "la miranda libidinosa" 5b en "solo" tot practicant amb el "company silenciòs"

Sunday 28 de March de 2010, 22:00:02
xert: un munt de roca (I)
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2337 visitas

Molts cops havía passat davant Xert sense fixar-me en les parets de mes amunt. Va ser gracies a un post d'un tal pinxo que sorgir l'idea de venir uns dies a Xert, a mig camí entre Vinaròs i Morella, al Baix Maestrat, a una de les casas rurals de l'Odette. Venim amb en Toño i la Rosa i, al po

Monday 15 de March de 2010, 22:40:27
font de l´metlló: 20 anys desprès
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2433 visitas

Feia 20 anys que no venia per aquestes contrades i ja en tenia ganes. Després de la nevada de dilluns tocava buscar un lloc cap el sud i que hi toquès el sol, amb vies per a tots els gustos i no massa lluny de casa: La Font de l'Ametllò. Les ressenyes de l'Oskar ens fan de guia. Al final anem

Wednesday 16 de December de 2009, 13:26:09
Calcena "mon amour"
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1844 visitas

El finde largo de diciembre! BIEN! Isa trabaja el lunes! MAL! Con estas premisas, subimos a Calcena para lo que empieza a ser un clásico: el KIDSTAGE de CALCENA. En esta 3ª edición del Kidstage nos juntamos conocidos y desconocidos -hasta ese dia- con el fin de pasarlo bien peques, no t

Monday 9 de November de 2009, 20:20:27
Roca calenta al Berguedà
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1 Comentarios | 3201 visitas

Aprofitant aquests rars caps de setmana sense la kanalla, ens anem l'Isa i jo al Berguedà a coneixer llocs nous. Dissabte arribem a la petita escola de les Esposes, a St Julià de Cerdanyola on hi han 13 vies curtes de IV+ a 6b (ressenyes a la guía del berguedà i a http://elsbousdelasalle.blo

Tuesday 14 de July de 2009, 22:47:31
Funció Clorofíl·lica a la Pastereta
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2213 visitas

Aprofitant l'últim divendres sense crios i que les temperatures han baixat, ens decidim per anar a fer la Funció Clorofíl·lica a la Pastereta, una bona via per anar tranquil i disfrutar de l'escalada. Malgrat la bona temperatura i uns nuvols que ens tapen el sol arrivem ben suats a peu de vi

Saturday 4 de July de 2009, 00:05:48
sol solet sota selene
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1246 visitas

Avuí, per fí, hem fet la Sol Solet a Can Jorba. El primer intent va ser ja fa mes d'un any amb mon germà. El segón amb l'Isa tot just fa poc mes d'un mes. Avuí, amb els petits de campaments i incomunicats ("no news good news") i el gran aprenent a volar sol, ens hem plantat a les 18:30 al

Thursday 18 de June de 2009, 23:35:34
Dijous....Paella
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1296 visitas

El tòpic diu que dijous toca paella... i a mí, roca. Desprès d'aquell primer dijous a Banyadores amb en Xavi, hi tornem al següent. Aquest cop fem via cap el sector Feixes que no coneixem tot pensant en dur-hi la kanalla algún dia. Nem fent les vies de dreta a esquerra: Trecking Vertical (4c

Monday 25 de May de 2009, 18:55:20
Dilluns al sol: s´acaba la festa
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2273 visitas

L'empresa deixa de regular els dilluns a partir de Juny, pel que aquest ha sigut el darrer "dilluns al sol" -de fet a la boira-. L'Isa, aprofitant que la petita anava de colonies amb l'escola, ha decidit fer festa tambè  i venir amb mi a escalar. L'idea era fer la Sol Solet pero... ...per segona

Friday 22 de May de 2009, 16:15:24
Amazonia solitaria
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1217 visitas

Donat que en Xavi treballa a Vilassar i surt a les 6 i que jo surto de la feina a les 5:30 del Prat, hem aprofitat aquest dijous a anar fent marques al llibre d'escalda al Maresme d'en Mohawk. A l'aparcament no hi ha ningú. A les parets menys. L'únic soroll es el del tren quan passa. Estem sols.

Friday 22 de May de 2009, 15:55:55
Prenent el sol a Solius
Tipo de Entrada: CUADERNO | 945 visitas

Aprofitant el cap de setmana llarg de l'1 de Maig, ens hem trobat amb amics a l'Agulla Central de Solius. Dia dedicat a la kanalla, hem al·lucinat com les peques pujen i suat la cansalada malgrat l'ombra a peu de paret. Hem muntat d'entrada la President (4+). L'Ona (6 anys) puja fins la cadena s

Saturday 25 de April de 2009, 20:53:47
"cacharreando..."
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 886 visitas

Ja fa un mes que vaig començar el post... i ara toca posar-se al dia ...Avuí (25 d'Abril, es que soc un cas) a tocat recordar que era alló de posar "cacharros". Amb en Xavi hem anat al Pic del Martell amb l'intenció de fer la Retorno Mágico, via pràctiment desequipada pero que no passa de 4

Tuesday 14 de April de 2009, 22:07:37
escapada a banyadores d'una tarda de dilluns de pascua
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1352 visitas

desprès d'un diumenge passat per aigua ahir el sol va lluir com feia dies que no ho feia. haviem tingut un dinar de familia molt agredable pero a les 5 ja no puc mes: truco a mon germà i li proposao d'anar a escalar, que hi ha llum fins dos quarts de nou. a les 6:00 som a banyadores, al sector a

Tuesday 14 de April de 2009, 18:29:00
Solius: tornant a la normalitat
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1154 visitas

...doncs una altre setmana santa de vacances i amb la kanalla de campaments, jejeje... com ja comença a ser costum dediquem algún día a escalar i solius ens queda força aprop de llafranc, així que aprofitant que el dilluns 6 s'aixeca amb sol ens plantem la isa i jo a les 10:30 al peu de l'ag