Estas en » Pedres, rocks i fòssils » Archivo de entradas

Tuesday 14 de July de 2009, 22:47:31
Funció Clorofíl·lica a la Pastereta
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2214 visitas

Aprofitant l'últim divendres sense crios i que les temperatures han baixat, ens decidim per anar a fer la Funció Clorofíl·lica a la Pastereta, una bona via per anar tranquil i disfrutar de l'escalada. Malgrat la bona temperatura i uns nuvols que ens tapen el sol arrivem ben suats a peu de vi

Saturday 4 de July de 2009, 00:05:48
sol solet sota selene
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1246 visitas

Avuí, per fí, hem fet la Sol Solet a Can Jorba. El primer intent va ser ja fa mes d'un any amb mon germà. El segón amb l'Isa tot just fa poc mes d'un mes. Avuí, amb els petits de campaments i incomunicats ("no news good news") i el gran aprenent a volar sol, ens hem plantat a les 18:30 al

Thursday 18 de June de 2009, 23:35:34
Dijous....Paella
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1297 visitas

El tòpic diu que dijous toca paella... i a mí, roca. Desprès d'aquell primer dijous a Banyadores amb en Xavi, hi tornem al següent. Aquest cop fem via cap el sector Feixes que no coneixem tot pensant en dur-hi la kanalla algún dia. Nem fent les vies de dreta a esquerra: Trecking Vertical (4c

Monday 25 de May de 2009
090525_Via J.Mª Andreví, Can Jorba, Montserrat

Dilluns al sol amb l'Isa

Monday 25 de May de 2009, 18:55:20
Dilluns al sol: s´acaba la festa
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2273 visitas

L'empresa deixa de regular els dilluns a partir de Juny, pel que aquest ha sigut el darrer "dilluns al sol" -de fet a la boira-. L'Isa, aprofitant que la petita anava de colonies amb l'escola, ha decidit fer festa tambè  i venir amb mi a escalar. L'idea era fer la Sol Solet pero... ...per segona

Friday 22 de May de 2009, 16:15:24
Amazonia solitaria
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1217 visitas

Donat que en Xavi treballa a Vilassar i surt a les 6 i que jo surto de la feina a les 5:30 del Prat, hem aprofitat aquest dijous a anar fent marques al llibre d'escalda al Maresme d'en Mohawk. A l'aparcament no hi ha ningú. A les parets menys. L'únic soroll es el del tren quan passa. Estem sols.

Friday 22 de May de 2009, 15:55:55
Prenent el sol a Solius
Tipo de Entrada: CUADERNO | 945 visitas

Aprofitant el cap de setmana llarg de l'1 de Maig, ens hem trobat amb amics a l'Agulla Central de Solius. Dia dedicat a la kanalla, hem al·lucinat com les peques pujen i suat la cansalada malgrat l'ombra a peu de paret. Hem muntat d'entrada la President (4+). L'Ona (6 anys) puja fins la cadena s

Saturday 25 de April de 2009, 20:53:47
"cacharreando..."
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 887 visitas

Ja fa un mes que vaig començar el post... i ara toca posar-se al dia ...Avuí (25 d'Abril, es que soc un cas) a tocat recordar que era alló de posar "cacharros". Amb en Xavi hem anat al Pic del Martell amb l'intenció de fer la Retorno Mágico, via pràctiment desequipada pero que no passa de 4

Tuesday 14 de April de 2009, 22:07:37
escapada a banyadores d'una tarda de dilluns de pascua
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1353 visitas

desprès d'un diumenge passat per aigua ahir el sol va lluir com feia dies que no ho feia. haviem tingut un dinar de familia molt agredable pero a les 5 ja no puc mes: truco a mon germà i li proposao d'anar a escalar, que hi ha llum fins dos quarts de nou. a les 6:00 som a banyadores, al sector a

Tuesday 14 de April de 2009, 18:29:00
Solius: tornant a la normalitat
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1154 visitas

...doncs una altre setmana santa de vacances i amb la kanalla de campaments, jejeje... com ja comença a ser costum dediquem algún día a escalar i solius ens queda força aprop de llafranc, així que aprofitant que el dilluns 6 s'aixeca amb sol ens plantem la isa i jo a les 10:30 al peu de l'ag

Monday 13 de April de 2009
090413_banyadores-amazonia

escapada d'una tarda de dilluns de pascua

Monday 6 de April de 2009
090406_Solius-Agulla Central

Escalant a Solius sense kanalla

Monday 23 de March de 2009, 20:15:09
el retorn de l'au fènix
Tipo de Entrada: CUADERNO | 3 Comentarios | 924 visitas

des de la lesió al canell mentre entrenava al roco a finals de dessembre a la foto feta ahir a la facu han passat moltes coses. a finals de gener i desprès de fer-me una ressonància i un TAC, em diagnostiquen "l'enfermetat de kienböck" al canell dret. el metge em diu que m'haig d'operar (una "

Tuesday 21 de October de 2008, 06:45:41
Escalar sense nens
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1383 visitas

Aquest cap de setmana tenim la canalla d'excursió i voliem aprofitar per fer un cap de setmana escalatori a Mont-ral que, desprès de veure les previsions es va quedar amb un intent a Montbrú dissabte (quan varem arribar a Moià es va possar a ploure) i diumenge una visita al Faraó de baix, a fe