Estas en » Pedres, rocks i fòssils » Cuaderno de Entradas » March 2009 » El Retorn De L'au Fènix
Monday 23 de March de 2009, 20:15:09
el retorn de l'au fènix
Tipo de Entrada: CUADERNO | 3 Comentarios | 926 visitas

des de la lesió al canell mentre entrenava al roco a finals de dessembre a la foto feta ahir a la facu han passat moltes coses.

a finals de gener i desprès de fer-me una ressonància i un TAC, em diagnostiquen "l'enfermetat de kienböck" al canell dret. el metge em diu que m'haig d'operar (una "carpectomía proximal"), i que ja no podré tornar a escalar! -entre d'altres coses-.

la sort -la de debó, no la de la loteria-, fa que conegui a un fisio que em proposa tractar la lesió que vaig tenir al roco, ja que per ell son coses diferents, i que demani hora a un altre metge buscant segona opinió.

aquest dijous aquest metge tot veient les "fotos" del canell em diu que tinc el "kienböck" estabilitzat, que lo del roco es a part, que l'operació no es gens necessaria i que podía fer la meva activitat "normal": escalar.

potser es lo que volía escoltar, pero vaig sortir de la seva consulta com l'au fènix al ressorgir de les seves cendres.

Enviado por Gatta el Tuesday 24 de March de 2009

“Karles!!!! quina sort, i gràcies per compartir-ho, ja que de vegades, els diagnòstics, les evidències.... afortunadament, poden tenir altres lectures. És prudent demanar segones opinions i lluitar per estar bé!!!

Records a la Isa i a tota la family!!! bones escalades!!!”
Enviado por Muntanyanegra el Saturday 28 de March de 2009

“Tito, cap a Calcena falta gent! Ara no tens excusa.Jordi”
Enviado por Karles el Saturday 28 de March de 2009

“ei, families! gracies pels vostres comentaris.
de fet vaig amb molt de compte perque encare molesta una mica, perque la força a baixat inversament proporcional a la panxa i perque el coco no está del tot al seu lloc.
la veritat es que es com si m'haguesin tirat al foc i n'haguès sortit sense cremar-me, com la salamandra del mite.

...i a calcena hi falta gent!

pd.- jordi, la guia de calcena("escaladas en la cara oculta del moncayo")la vaig comprar quan varem anar al rockostage de riglos, pero ahir la vaig veure a l'abacus”