Cuaderno de Entradas April de 2009

Saturday 25 de April de 2009, 20:53:47
"cacharreando..."
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 886 visitas

Ja fa un mes que vaig començar el post... i ara toca posar-se al dia ...Avuí (25 d'Abril, es que soc un cas) a tocat recordar que era alló de posar "cacharros". Amb en Xavi hem anat al Pic del Martell amb l'intenció de fer la Retorno Mágico, via pràctiment desequipada pero que no passa de 4

Tuesday 14 de April de 2009, 22:07:37
escapada a banyadores d'una tarda de dilluns de pascua
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1352 visitas

desprès d'un diumenge passat per aigua ahir el sol va lluir com feia dies que no ho feia. haviem tingut un dinar de familia molt agredable pero a les 5 ja no puc mes: truco a mon germà i li proposao d'anar a escalar, que hi ha llum fins dos quarts de nou. a les 6:00 som a banyadores, al sector a

Tuesday 14 de April de 2009, 18:29:00
Solius: tornant a la normalitat
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1154 visitas

...doncs una altre setmana santa de vacances i amb la kanalla de campaments, jejeje... com ja comença a ser costum dediquem algún día a escalar i solius ens queda força aprop de llafranc, així que aprofitant que el dilluns 6 s'aixeca amb sol ens plantem la isa i jo a les 10:30 al peu de l'ag