Estas en » Pedres, rocks i fòssils » Cuaderno de Entradas » June 2009 » Dijous....paella
Thursday 18 de June de 2009, 23:35:34
Dijous....Paella
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1297 visitas

El tòpic diu que dijous toca paella... i a mí, roca.

Desprès d'aquell primer dijous a Banyadores amb en Xavi, hi tornem al següent. Aquest cop fem via cap el sector Feixes que no coneixem tot pensant en dur-hi la kanalla algún dia. Nem fent les vies de dreta a esquerra: Trecking Vertical (4c), Banyadores way of life (4c), Fluretes Tendres (5b) i Farigola Power (5b). Pasos aïllats interesants, llàstima que siguin poc contínuesper les feixes.

El següent dijous, santornem-hi. Volíem acabar el sector Feixes, pero desprès de fer la Cresta Saleques (4a) veiem un cartell mig descolorit de "PROHIBIT ESCALAR". Sorpresa absoluta. Em poso en contacteamb en Mohawk i em diu que el va posar éll fa més d'un any avisant del que podía passar si la brossa hi continuava acumulant-se, i tambè que es podia treure. De tota manera cnviem de sector per anar a fer la Cri-Crox (5c) al Clàssic.

Lo Cartell

Com que aquest dijous en Xavi no pot quedar, surto amb en Sebastien que fa massa temps que no escala. Anem al Pic del Martell. Fa molta calor pero toca l'ombra. L'idea era fer la Reserva, pero quan al arribar a l'aparcament trobem 7 cotxes i ningú a Penya Ginesta, i a peu de via una cordada de 3, canviem la Retorno Mágico, aquest cop si que encertem amb la via. No te dificultat, pero es un bon lloc per practicar l'autoassegurança. Nota: A LA fisura del segón llarg hi ha un friend "fixe".

Tercer llarg

I avuí un altre cop a Banyadores amb en Xavi. He arribat un poc mes aviat i he volgut estrenar la nova "joguina": el Silent Partner. Desprès d'haver llegit el Manual d'Us (està en anglès), he preparat la parafernalia i he pujat la Lateral (4c) al sector Clàssic sense gaires problemes (esencialment en els blucles: massa llargs pel meu gust -uns 10-12m entre pardals-, i una bloqueig de l'aparell sense conseqüencies). Haurè de practicar més. Acabant la via arriba en Xavi per "tatxar" les vies que queden al sector Feixes: Directa al Cel (5c), Solitud (6a+) i Els gays també poden (6a). Cervesa i cap a casa.

Dijous vinent, doncs, paella una altre volta.