Estas en » Pedres, rocks i fòssils » Cuaderno de Entradas » April 2009 » Solius: Tornant A La Normalitat
Tuesday 14 de April de 2009, 18:29:00
Solius: tornant a la normalitat
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1158 visitas

...doncs una altre setmana santa de vacances i amb la kanalla de campaments, jejeje...

com ja comença a ser costum dediquem algún día a escalar i solius ens queda força aprop de llafranc, així que aprofitant que el dilluns 6 s'aixeca amb sol ens plantem la isa i jo a les 10:30 al peu de l'agulla central.

fa fresca i força aire, i som poca gent. "escombrem" les vies de dreta a esquerra començant per dues millor que una (5) fins la caleta (5): total 6 vies de 5/5c -hi han dues vies no ressenyades,una entre dues millor que una i elogi a la paciència i l'altre entre aquesta i peix fregit.

la mà no em dona problemes i a la caleta em dedico a practicar a posar catxarros em comptes de les xapes. la isa puja molt bé malgrat lo poc que escala. un día rodó. llàstima que la resta de la setmana ens l'hagim passada en remull!