Estas en » Pedres, rocks i fòssils » Cuaderno de Entradas » July 2009 » Sol Solet Sota Selene
Saturday 4 de July de 2009, 00:05:48
sol solet sota selene
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1248 visitas

Avuí, per fí, hem fet la Sol Solet a Can Jorba. El primer intent va ser ja fa mes d'un any amb mon germà. El segón amb l'Isa tot just fa poc mes d'un mes.

Avuí, amb els petits de campaments i incomunicats ("no news good news") i el gran aprenent a volar sol, ens hem plantat a les 18:30 al peu de la Sol Solet, i aquest cop l'hem encertat. Estavem totalment sols excepte per alguna bèstia que no parava de tirar pedres al joc de l'oca -portava banyes: per què no les regulen per erosionarel sòl?-.

L'ascenció ha sigut tranquila i sense pausa, i a les 21:00 eram a dalt. Els ràpels ens han sortit rodons i en 40' ja estavem recollint cordes. Tan sols la sensació que les assegurançes son irregulars amb els llargs: al primer, la primera i la segona xapa son força lluny, i pot picar terra facilment si caus, el segón llarg es correcta, pero el tercer esta cosit (12 cintes!) sense ser el mès dificil, el quart allunyen -en comparació al tercer-. Afegir que, malgrat ser una via molt assequible, el primer ràpel no es per principiants: el volat impresiona.